English Polish Russian  

МСК ФІА. Додаток К. Частина ІІІ

П'ятниця, 23 серпня 2019, 08:01

PDFДрукe-mail

3. КЛАСИФІКАЦІЇ ПО ДАТІ ВИПУСКУ І ВИЗНАЧЕННЯ

3.1 Автомобіль буде датований згідно своєї специфікації і не обов'язково згідно своєї дати виготовлення:

3.2 Періоди перераховано нижче:

A) до 1/1/1905.

B) з 1/1/1905 до 31/12/1918.

C) з 1/1/1919 до 31/12/1930.

D) з 1/1/1931 до 31/12/1946.

E) з 1/1/1947 до 31/12/1961 (з 1/1/1946 для автомобілів Гран Прі і Формули 3 до 31/12/1960 для одномісних і двомісних гоночних).

F) з 1/1/1962 до 31/12/1965 (починаючи з 1/1/1961 для одномісних і двомісних гоночних і до 31/12/1966 Для Формули 2), за винятком Формули 3 і Формул з унікальним типом двигуна.

GR) з 1/1/1966 до 31/12/1971 для одномісних і двомісних гоночних (з 1/1/1964 до 31/12/1970 для F3).

G1) з 1/1/1966 до 31/12/1969 для Автомобілів Туризму GT омологованих.

G2) з 1/1/1970 до 31/12/1971 для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

HR) з 1/1/1972 з 31/12/1976 для одномісних і двомісних гоночних (з 1/1/1971 до 31/12/1976 для F3).

H1) з 1/1972 до 31/12/1975 для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

H2) з 1/1/1976 до 31/12/1976 для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

IR) з 1/1/1977 до 31/12/1982 для одномісних і двомісних гоночних (виключення Група C) і з 1/1/1977 до 31/12/1985 для F1 3 літри.

I) з 1/1/1977 до 31/12/1981 для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

IC) з 1/1/1982 до 31/12/1990 для автомобілів Групи C і автомобілів IMSA.

JR) з 1/1/1983 до 31/12/1990 для одномісних і двомісних гоночних (виключення автомобілі F1 3 літри з 1.1.1983 до 31.12.85).

J1) з 1/1/1982 до 31/12/1985 для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

J2) з 1/1/1986 до 31/12/1990для Автомобілів Туризму і GT омологованих.

KC) з 1/1/1991 до 31/12/1993 для усіх автомобілів Групи C і автомобілів IMSA.

Z) з 1/1/1991 за два роки перед 1-м січня поточного року для інших автомобілів

 

3.3 Специфікація періоду

3.3.1 Специфікацією періоду вважається технічна характеристика моделі, яка біла доведена у відповідності з вимогами FIA або Спортивних Комісарів і яка існувала у відповідній епосі у якій її класифікація визначена згідно Статті 1.2. Додатку K.

3.3.2 Заборонена будь-яка модифікація специфікації періоду автомобіля, якщо однозначно не дозволена положеннями цих правил стосовно Групи автомобіля або деклараціями, опублікованими в Офіційному Бюлетні FIA в частині конкретної моделі автомобіля або конкретної складової частини або щонайменше стосовно Статті 5 (Безпека).

3.3.3 Загальні положення щодо замінних частини:

Замінні частини” можуть бути або частинами періоду не встановлювалися на оригінальній марці автомобіля (наприклад оригінальні компоненти які випускалися постачальником у періоді), або копії частин (наприклад копії оригінальних частин які встановлювалися на марці автомобіля, або копії оригінальних частин які випускалися постачальником у періоді).

Замінні частини з вихідними технічними характеристиками виробника можуть бути використані тільки якщо буде доведено що вони були дозволені Додатком J періоду і/або омологаційною картою застосованою до цього автомобіля і, для цих обох випадків, використання цього автомобіля у змаганнях з міжнародного календаря FIA у періоді.

Свободи, надані у періоді Додатком J не означають що зараз ці свободи є необмеженими, а лише що застосовані модифікації і/або частини ефективно і легально використовувалися у періоді на цій конкретній моделі, у відповідності до свобод періоду.

3.3.4 Період, замінні частини, як і включені розширення омологаційної карти мають відзначатися у ІТП застосованому до конкретного транспортного засобу.

3.3.5 За винятком випадків, передбачених цими Правилами, будь-який компонент автомобіля повинен мати розміри, ідентичні оригінальній частині і тип матеріалу повинен бути таким же, як і в оригінальної деталі. Свідчення цього повинні бути надані заявником.

3.3.6 Використана технологія і використані розширення до омологаційної карти автомобіля,, повинні узгоджуватися з періодом.

3.3.7 Для омологованих автомобілів, оригінальні омологаційні документи FIA, в тому числі розширення і варіації омологації під час цього періоду є дійсними.

Правила Додатку J періоду теж дійсні, якщо вони охоплюють використовувані в періоді специфікації як зазначено у Статті 3.3.8 для не омологованих автомобілів.

Усі автомобілі Періоду J1 також повинні відповідати Додаткові XI Додатку K.

3.3.8 Для неомологованих автомобілів, наступні докази (наведені згідно пріорітету) повинні бути надані для визначення специфікації періоду:

(a) Специфікації виробника, що містяться в наступних документах: проспекти, інструкції виробника з експлуатації, керівництво з ремонту заводу-виробника, перелік запасних частин виробника, журнали дорожніх випробувань, публікації цих документів згідно дати відповідного періоду .

(b) Докази того, що специфікація виробника була змінена для учасника міжнародних змагань: всі
документ, креслення, ескізи або специфікації виробника, виготовлені у періоді (специфікації, опубліковані в журналах та періодичних виданнях періоду повинні пройти не менше як у двох джерелах).

(c) Звіти визнаних експертів, які оглянули машину.

(d) Будь-який конкретний запит, книги і журнальні статті, написані авторитетними авторами у періоді мають менше значення але їм теж приділятиметься увага. Останні листи, написані виробниками, механіками, інженерами, конструкторами, водіями та членами команди періоду можуть братися до уваги стосовно конкретного автомобіля.

(e) Всі докази, наведені вище повинні, стосуватися розглядуваної моделі.

 

3.4 Рекомендації щодо ремонту і запасних частин для оригінальних конкурсних автомобілів

3.4.1 Технологія, тип матеріалу і частини, використані для ремонту, і використані розширення для автомобілів з омологаційною картою, повинні відповідати використовуваним у періоді для цієї моделі транспортного засобу. У випадку трубчастих компонентів або структур, використаний тип труб вільний за умови, що зовнішні розміри і товщина стінок відповідає специфікаціям періоду і, що матеріал відповідає Статті 3.6.

3.4.2 Тип з'єднання матеріалів (зварювання, склеювання, клепання і тп) повинен відповідати використовуваному у періоді.

3.4.3 Якщо з'єднання були зварні або паяні, метод зварки або пайки, використаний для з'єднання матеріалів, вільний і взаємозамінний.

3.4.4 Усі додані матеріали повинні за формою і контактом відповідати оригінальній структурі. Додаткові підсилення або кріплення заборонені, якщо вони не були дозволені у періоді.

 

3.5 Керівництво по ремонту алюмінієвих сплавів

3.5.1 Ті ж правила поширюються на конструкції з алюмінію, але й інші чинники беруться до уваги.
Тому настійно рекомендується, щоб будь-який ремонт відповідав технічним умовам виробника.

3.5.2 Усі ремонтні роботи повинні виконуватися у відповідності з наступними статтями:

3.5.2.1 Є різні сімейства алюмінієвих сплавів відповідно до типу ремонтованого або відновлюваного елемента. Тому настійно рекомендується звернутися до правильних стандартних позначень алюмінієвих сплавів (див. Таблиця 1, Додаток XII).

Загалом, для автомобільної галузі, найбільш поширеними є Серії 5000 і Серії 6000.

3.5.2.2 Щоб правильно вибрати тип алюмінієвого сплаву, настійно рекомендується проаналізувати механічні властивості і, можливо, також фізичні умови матеріалу, або використовувати частину від виробника і зробити посилання на цей вибір. Ця рекомендація дуже важлива і її не слід недооцінювати, тому що, в той час як максимальне відхилення в жорсткості для різних сплавів алюмінію залишається в межах 6%, їх межа міцності при розтягуванні може варіюватися з коефіцієнтом 6. Неправильний вибір властивостей матеріалу і умов може призвести до змін в роботі компонента (див. Таблицю 2, Додаток XII).

3.5.2.3 Використання сплаву Al / Li заборонене. У цьому випадку, цей сплав може зменшити вагу на 6% і збільшити жорсткість на 16%.

3.5.2.4 Є наступні способи з'єднання алюмінієвих конструкцій:

- зварка (плавленням, контактна зварка, інші методи такі як тиск, вибух, ультразвук і тп)

- паяння

- високотемпературне паяння

- колаж

- механічна збірка.

(дивись Таблицю 5, Додатку XII)

3.5.2.5 Обов'язковим є дотримання під час ремонтів і реконструкцій визначених виробником способів з'єднання компонентів з алюмінієвих сплавів з метою збереження оригінальної міцності з'єднань.

3.5.2.6 Рекомендується дотримуватися стандартної специфікації до якості піщаних форм. Вони визначають максимально допустимі дефекти на лиття частин в піщані форми в залежності від класу якості компонентів. Різні класи означають різні характеристики компонентів (див. Таблицю 4, Додаток XII).

3.5.2.7 Для елементів безпеки (підвіска, шасі....), клас В таблиці “Рівні розриву вимоги” є дозволена якість для литих у піщану форму частин.

 

3.6 Керівництво по репліках автомобілів і репліках частин

3.6.1 Ці пропозиції подаються для того, щоб спростити заявникові процес виконання вимог цих статей, коли він має намір відтворити машину або частину.

3.6.2 Стаття 1.2 застосовується також до реплік автомобілів і реплік компонентів. Зокрема, Стаття 1.2 містить принципи, на яких автомобіль брав участь у міжнародних історичних змаганнях, заснованих на цих принципах. Ця стаття також встановлює умови прийому реплік компонентів.

3.6.3 Виробники запасних частин відповідатимуть за отримання усіх дозволів та ліцензій, які можуть бути необхідні, щоб відтворити оригінальні частини або автомобіль повною. FIA не відповідатиме за недотримання будь-яких можливих патентних прав.

3.6.4 Жодних переваг в плані продуктивності чи ваги не має надаватися на використання усіх замінних частин чи матеріалів.

3.6.5 Матеріали

3.6.5.1 Використані матеріали повинні бути такими як зазначені у Статтях 3.7.3 і 3.7.4 і повинні застосовуватися до всіх типів частин.

3.6.5.2 Інші матеріали для реплік автомобілів як і для реплік частин і/або запасних частин повинні зберігати механічні і фізичні характеристики оригінальних матеріалів, використовуваних для цих частин.

3.6.5.3 Вищевикладене настійно рекомендується для компонентів, пов'язаних з продуктивністю або високими навантаженнями, або визначальних з погляду безпеки, для таких елементів як, але не обмежуючись тільки ними:

- Рульова колонка,

- Гальмівна система,

- Важелі підвіски і інші елементи підвіски,

- Структурний каркас з трубчастої рами,

- І т.д.

3.6.5.4 Настійно рекомендується, щоб межа міцності матеріалу і питома вага залишалася в межах плюс-мінус 2% в порівнянні з оригінальними або вибиралася зі списку відповідних матеріалів, що містяться у Додатку II Додатка К.

3.6.5.5 Для певних компонентів безпеки, згаданих вище, можуть бути необхідними певні методи випробувань. У цьому випадку вимоги тестування, пов'язані відповідати "Умовам тестування" в Додатку III до Додатку К.

3.6.6 Технологія

3.6.6.1 Застосована технологія, включно з дозволеними технологічними розширеннями, може бути сучасною але повинна бути сумісною з застосованою у періоді для цього автомобіля.

3.6.6.2 За винятком випадків, спеціально санкціонованих FIA, компоненти, які були оригінально приклепані повинні залишатися приклепаними, компоненти закріплені точковою зваркою повинні залишатися привареними точковою зваркою, елементи оригінально встановлені склеюванням повинні залишатися фіксованими склеюванням.

3.6.6.3

a) Незалежно від використаних матеріалів і технології, рекомендується зварювання деталей і збірок, які піддаються навантаженням і високим напруженням або важливими з погляду безпеки, здійснювати кваліфікованими зварювальниками. Тим не менш, місця зварки повинні бути фахово перевірені з метою виявлення будь-яких можливих тріщин або дефектів.

b) Крім того, настійно рекомендується виконувати схожі тести в місцях, які мають важливе значення для структурної цілісності автомобіля або безпеки пілота, використовуючи методи відповідні матеріалові і типу конструкції.

3.6.7 Розміри

3.6.7.1 Усі частини і збірки автомобіля повинні мати ті ж розміри і те ж розміщення, що й оригінальні частини.

3.6.7.2 Настійно рекомендується, щоб заявник подав докази цього до видачі ІТП.

 

3.7 Загальні Визначення

3.7.1 Силует — це контур автомобіля з встановленими кузовними панелями, видимий з будь-якої позиції.

3.7.2 Шасі – цілісна структура автомобіля, навколо якої зібрані механічні компоненти і кузов, включаючи будь-яку структурну частину згаданої структури.

3.7.3 Термін "тип матеріалу" вказує той самий матеріал, але не обов'язково тієї ж специфікації.

3.7.4 Так, наприклад, «алюміній» є алюмінієм з погляду металургії, але може бути іншої якості і містити елементи, відсутні в оригінальній частині, за виключенням берилій алюмінію. Магній може бути замінений на алюміній.

3.7.5 Деякі технічні дані на матеріали, керівництва по їх використанню, ремонту
і реконструкції методами наведеними у Додатку II Додатку К. Цей розділ може служити керівництвом для вибору та належного застосування альтернативних матеріалів і технологій, які будуть використовуватися при заміни та ремонті компонентів.

 

3.8 Допуски

3.8.1 Якщо інше не зазначено в омологаційній карті і у Додатку J періоду, застосованому до автомобіля, використовуються наступні допуски при вимірюванні частин:

3.8.2 Всі механічні обробки, за винятком циліндра і ходу поршня:: ± 0,2% ;

3.8.3 Ливарні заготовки: ± 0,5% ;

3.8.4 Ширина автомобіля в передніх і задніх осях: + 1%, - 0,3% ;

3.8.5 Колісна база : ± 1,1% ;

3.8.6 Колія : ± 1%.

 

3.9 Паливо і окислювач

3.9.1 Для омологованих автомобілів паливом може бути бензин або дизельне пальне, як визначено Статтею 252 частини 9.1 і 9.2 діючого Додатку J.

3.9.2 За виключенням того що стосується неомологованих автомобілів зазначених у пункті 3.6.3, паливо для неомологваних автомобілів повинне відповідати Статті 275.16 Додатку J.

3.9.3 Усі гоночні автомобілі Періодів Periodes C і D (1/1/1919 - 31/12/1946), Формули І 1946-57, Формули 2 1947-53, Формули 3 1946-60, Індіанополіс 1940-60, можуть використовувати паливо на спиртовій основі.

Усі інші неомологовані автомобілі, для яких може бути доведено, що для них у періоді використовувалося паливо на спиртовій основі, можуть використовувати такі види палива за умови що у ІТП стоятиме відмітка про таку можливість.

3.9.4 Автомобілі, виготовлені згідно вимог Формули 1 або 2 1946-60, можуть використовувати бензин з більш високим октановим числом.

3.9.5 Додаткове мастило, не більше 2% за об'ємом, може бути додане до палива. Для двотактних двигунів цей відсоток може бути вищим.

3.9.6 Використання присадок до бензину для заміни свинцю допускається за умови, що вони знаходяться у вільному доступі на ринку роздрібної торгівлі. Крім того, застосування цих присадок не повинне підняти октанове число бензину вище межі, встановленої 90 MON, чи такої ж 102 RON.

3.9.7 За виключенням атмосферного повітря, жоден додатковий окислювач не може змішуватися з паливом.

МСК ФІА. Додаток К. Частина ІІ

П'ятниця, 23 серпня 2019, 08:01

PDFДрукe-mail

2. АВТОМОБІЛІ: ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ.

2.1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1.1. Міжнародні змагання регулюються Спортивною Комісією ACF (Автомобільний Клуб Франції) з 1906 до 1921 і FIA (Перейменована з 1947р AIACR) з 1922 року і до сьогодні. Додаток С для двомісних гоночних автомобілів введений у 1950р і у 1966р інтегрований у Додаток J. Додаток J введений у 1954р для Автомобілів Туризму і Гранд Туризму. Додаток К вимагає щоб усі автомобілі для Історичних Змагань збереглися у тому вигляді у якому вони увійшли до цих правил, якщо якісь зміни допускаються, то тільки з погляду безпеки.

2.1.2. Усі автомобілі будуть класифіковані згідно їх типу, періоду (Стаття 3) і, для зручності визначень,

Міжнародної Групи у якій він на початку змагався, як наведено у Додатку І.

2.1.3. Організатори змагань можуть об'єднувати ці групи за потребами своїх змагань, але не можна змішувати автомобілі з відкритими колесами і автомобілі з закритими колесами, за винятком тих випадків, коли це допускалося правилами відповідного періоду.

2.1.4. Якщо конкретний автомобіль базується на омологованій моделі, його класифікація у відповідному періоді повинна бути узгоджена з датами зазначеними у відповідній графі омологаційної карти для цього автомобіля (основна частина і розширення).

Зокрема, класифікація періоду повинна враховувати можливість того, що на певну дату, ця модель автомобіля могла бути перенесеною з однієї групи омологації у іншу.

2.1.5. Період і розширення омологаційної карти, прийняті до уваги, будуть зазначені у ПТІ застосованому до конкретного автомобіля.

2.1.6. Автомобіль не може взяти участь у змаганнях FIA за Додатком К зі специфікацією періоду, відмінною від тої, у якій його класифіковано.

2.1.7. Один раз встановлена класифікація не може бути змінена, окрім як за згодою СКІА.

2.1.8. Власникам автомобілів Періоду Z рекомендується застосовувати Карту FIA

2.1.9. Реклама на автомобілях

2.1.9.1. Реклама займає максимально два місця 50смх14см, розташованих відповідно вище і нижче максимум чотирьох стартових номерів. У випадку відсутності достатнього місця для розміщення дозволеної реклами вище і нижче стартових номерів, реклама може бути суміщена з стартовим номером, але в жодному випадку не може торкатися тла номера. Одне з двох місць поруч з кожним стартовим номером може бути зарезервоване для реклами Організатора, від якої учасник відмовитися не може.

2.1.9.2. Реклама на одно і двомісних гоночних автомобілях після Періоду G:

Максимальна площа кожної 700см2, одна спереду і одна з кожного боку може бути зарезервована за рекламою Організатора змагань, від цієї реклами Учасник відмовитися не може.

Крім того, загалом 2100 см2 додаткової реклами (разом з максимум 700 см2 спереду і з кожного боку) може бути збільшена і розділена на декілька стікерів, кожен з яких, при розрахунку загальної площі, буде розцінюватися як найменший прямокутник, який містить рекламу повністю.

2.1.9.3. Ралійні номерні знаки зарезервовані за рекламою Організатора.

2.1.9.4. У ралі, коли використовується тільки два стартові номери, дозволено два додаткові місця 50см х 14см для реклами.

2.1.9.5. Уся застаріла реклама, окрім лівреї періоду, повинна бути вилучена.

2.1.9.6. Імена пілотів і прапор відповідної країни можуть розміщатися один раз на кожній бічній поверхні автомобіля, на площі, розміри якої не перевищують 10см х 40см. Знак клубу може розміщатися один раз на кожній бічній поверхні автомобіля, на площі, яка не перевищує 10см х 10см.

2.1.9.7. Жодні інші повідомлення чи знаки не можуть розміщуватися на автомобілі (наприклад: зображення зубів акули, наклейки з старих змагань, персональні повідомлення і тп).

2.1.9.8. Поруч зі стартовими номерами можуть розміщатися наклейки, які дозволяють визначити клас автомобіля, якщо це передбачено у регламенті змагання.

2.1.9.9. Ці правила повинні дотримуватися під час усіх змагань чемпіонату.

2.1.10. Ліврея Періоду.

У цьому контексті ліврея визначає його за кольором і схемою розфарбування.

Для автомобілів омологованих FIA з автомобілями великосерійного виробництва (Група Туризму, Група Гранд Туризму омологована до 1966, Групи 1-4, Групи N, A, B) будь-яка модель автомобіля, для якої можливо довести історично що вона мала саме таку ліврею, дозволено використовувати цю ліврею з тими ж кольорами і логотипами в оригінальних розмірах;

Для всіх інших машин тільки на шасі дозволено носити ліврею періоду, з тими ж кольорами і логотипами оригінальних розмірів;

Для кожного автомобіля, для якого можна історично довести, що він провів змагання з конкретною лівреєю (наприклад Gulf Porsche, L&M Lola, JPS Lotus і тп), дозволено продовжувати носити цю ліврею, за умови що кольори ті ж самі і що дотримано оригінальні розміри логотипів.

У відповідності до правил вказаних вище, учасники повинні використовувати свої автомобілі у первісній лівреї.

N.B.: для країн, у яких відображення деяких видів реклами (тютюн, алкоголь...) може бути заборонене законодавчо, обов'язок учасники забезпечити відповідність лівреї свого автомобіля місцевим законам.

 

2.1.11. Стартовий номер.

Дивись статті 205-207 МСК.

 

2.1.12. Конвенція FIA/FIVA

FIA вважає що співпраця з FIVA займає центральне місце в її історичній неспортивній діяльності, з метою захисту вільного і необмеженого переміщення історичних автомобілів, як і заохочення їхнього використання з неспортивною метою.

Відповідно до Конвенції FIA / FIVA, підписаної 10 жовтня 1974 року і оновленої 27 жовтня 1999 FIVA визнала FIA як єдиний авторитет в галузі міжнародного автоспорту. Більш конкретно, спортивні змагання історичних автомобілів продовжують відноситися виключно до юрисдикції FIA і її
Учасників, заходи за неспортивними правилами мають можливість використовувати правила
FIA або FIVA. Туристичні Збори організовані під егідою FIA повинні дотримуватися Міжнародного Кодексу Заходів FIVA.

Організатори (афілійовані у FIA або FIVA) можуть організувати (за умови отримання погодження НСФ, особливо, коли це передбачено національним законодавством) ралі на регулярність, середня швидкість якого не перевищує меншої з наступних двох швидкостей: 50 км/год або максимально-допустимої для автомобільних подій органами державної влади країни проведення заходу.

 

2.1.13. Визначення заходів

2.1.13.1. Історичні заходи

Історичним Заходом може бути демонстрація, парад, історичні шосейні перегони, історичне ралі, історичний пробіг на регулярність або історичний туристичний збір організований під егідою FIA і/або FIVA. Усі міжнародні історичні заходи повинні відповідати правилам цього Додатку і, за винятком ралі і гірські перегони (в тому числі кільцеві перегони під час ралі), повинні проходити на трасах, затверджених FIA для міжнародних заходів у відповідності з Додатком О, Стаття 6.

 

2.1.13.2. Демонстрації

Див. Статтю 22 МСК.

Крім того, демонстрація гоночних одно і двомісних автомобілів пост-1967, не може бути організована окрім як з дозволу FIA у кожному випадку.

 

2.1.13.3. Паради

Див. Статтю 22 МСК.

 

2.1.13.4. Історичні шосейні перегони

Історичні шосейні перегони є автомобільними змаганнями згідно положень Додатку К або Кодексу Заходів FIVA, які проходять дорогами загального користування загальними або збіжними маршрутами, і для яких маршрути забезпечені Організаторами усіма формами загального контролю маршруту. За виключенням Історичних Туристичних Зборів, усі міжнародні заходи повинні бути внесені, інформативно, у Календарі FIA i FIVA. Усі заходи повинні організовуватися з точним дотриманням Правил Дорожнього Руху територій проведення заходу. Існує три типи шосейних історичних перегонів, визначені нижче: Історичне Ралі, Історичне Ралі на Регулярність, Історичний Туристичний Збір.

Історичне Ралі: Шосейні перегони зі спортивним змістом у яких більша частина пройденої дистанції пролягає дорогами загального користування. Маршрут може включати одну або декілька “Спеціальних ділянок”, організованих на закритих для загального користування дорогах, або на кільцевих ділянках для яких висока швидкість є визначальним фактором. Результати усіх спеціальних ділянок враховуються при визначенні загальної класифікації ралі.

Для Історичних Ралі повинні бути дотримані наступні умови:

– Організатор міжнародних Історичних Ралі повинен бути афілійованим у НСФ;

– Маршрути, які не використовуються для спеціальних ділянок, називаються “ділянками дороги”. Досягнута найбільша швидкість на цих ділянках дороги не повинна враховуватися у загальній класифікації, і середня швидкість між пунктами контролю не повинна перевищувати 50 км/год, якщо менша швидкість не є визначеною НСФ у відповідності з національним законодавством.

– Максимальна середня швидкість на спеціальних ділянках ралі не повинна перевищувати 120 км/год.

– Пасажири транспортних засобів учасників повинні мати відповідну Ліцензію Водія Змагань FIA.

– На усіх спеціальних ділянках траси на яких одночасно стартує два і більше автомобілів, тільки водій може бути у салоні.

– Автомобілі повинні відповідати дорожньому законодавству як і вимогам FIA в частині що стосується Міжнародних Ралі у діючому періоді.

– Кожен Учасник повинен мати Історичний Технічний Паспорт FIA дійсний для автомобіля, який бере участь у змаганнях. Обов'язком кожного Учасника є переконати Технічних Комісарів, Уповноважених Осіб та Спортивних Комісарів що його автомобіль у будь-який час у повному обсязі відповідає вимогам змагання.

– Організатори повинні забезпечити відповідність вимогам безпеки з Статті 5 МСК.

Історичне Ралі на Регулярність

(Ця стаття не застосовується до заходів FIVA)

Історичне Ралі на Регулярність є змаганням з туристичною основою у якому висока швидкість не є визначальним фактором, натомість середня швидкість (не перевищує 50 км/год) повинна дотримуватися.

В окремих випадках, коли змагання проводяться у країні де урбанізовані зони розділені великими дистанціями, і коли маршрут включає використання автомагістралей, Організатори ралі на регулярність можуть звернутися в НСФ за дозволом збільшити загальну середню швидкість (максимально до 80 км/год) на цих спеціальних ділянках.

Для Історичних Ралі на Регулярність повинні бути дотримані наступні умови:

– Вони повинні бути включені у Календар FIA, або у Календар FIVA. Організатори повинні бути афілійованими у FIA або у FIVA, під юрисдикцією НСФ, якщо це передбачено національним законодавством, регламент повинен відповідати Міжнародному Спортивному Кодексові, або Кодексові Міжнародних заходів FIVA.

– У випадку, коли захід включено у календар FIA, регламент, застосований до Історичного Ралі на Регулярність, повинен узгоджуватися з “Стандартним Індивідуальним Регламентом” наданим FIA. Цей регламент доступний на www.fia.com, або через секретаріат FIA.

– Маршрут/маршрути включений/включені у Історичне Ралі на Регулярність є обов'язковим/обов'язковими, за винятком ситуацій форс-мажору. Організатори повинні бути в змозі надати докази того, що маршрут/маршрути були затверджені відповідними органами керування дорожнім рухом, а також НСФ FIA або Національним органом FIVA відповідно.

– Якщо маршрут заходу має ділянку тесту на регулярність, розташування меж цієї ділянки хронометрування не повинні заздалегідь повідомлятися Учасникам.

– Організатори повинні передбачити принаймні один таємний пункт контролю швидкості на день для всіх автомобілів, які беруть участь у заході. На учасників, які завчасно подолали ділянку, повинна накладатися Організатором пеналізація аж до виключення з змагання за перевищення швидкості.

– Будь-яке повідомлення з дорожньої поліції про небезпечне керування може призвести до виключення учасника з змагань.

– Виключення з змагань може накладатися також за втрату стартових номерів, емблем ралі, маршрутної книжки та іншої інформації про маршрут, це також стосується автомобілів підтримки.

– Водії, які беруть участь у Історичних Ралі на Регулярність повинні мати водійське посвідчення чинне на будь-якій ділянці маршруту, і бути власником усіх типів ліцензій водія або на регулярність або на змагання, рівень D або Н4 мінімально, чинна в році проведення заходу, або отримати ліцензію водія на регулярність від організатора на час проведення заходу.

– Кожен екіпаж може вказати ім'я екіпажу у анкеті-заявці на захід. Це ім'я екіпажу буде зазначатися поряд з іменами пілотів у всіх офіційних публікаціях заходу.

– Кваліфікуються автомобілі, які відповідають вимогам дорожнього законодавства країни їх реєстрації, виготовлені щонайменше за 15 років до 1-го січня року проведення заходу. Автомобілі повинні бути обладнані дорожніми шинами; шини, випущені виключно для змагань, заборонені для використання під час заходу. Приймання заявок на розсуд Організаторів.

– Учасник повинен мати ІТП, ІАІО або Ідентифікаційну Карту FIA для автомобіля дійсну в даний час.

– Перед стартом, автомобілі зобов'язані пройти технічний контроль з метою перевірки їх відповідності дорожньому законодавству і їхньому ІТП.

Обов'язком кожного Учасника є переконати Технічних Комісарів, Уповноважених Осіб та Спортивних Комісарів що його автомобіль у будь-який час у повному обсязі відповідає вимогам змагання.

Щоб уникнути «сірих зон», які могли б завдати шкоди історичному рухові та безпеці змагань, можуть бути запроваджені додаткові заходи для усунення ризику зловживання діючими положеннями та відстежування того, щоб швидкість - або кращий час - не стали вирішальним фактором, навіть якщо ці заходи застосовуються в цілому тільки до певних ділянок змагань.

Історичний Туристичний Збір

(Ця стаття не застосовується до заходів FIVA)

Див. Статтю 21.b МСК

Для Історичного Туристичного Збору повинні бути дотримані наступні умови:

– Жодна класифікація не бере до уваги факторів швидкості та часу.

– Регламент повинен відповідати Міжнародному Кодексу Заходів FIVA.

– НСФ і Національний орган або Національні органи FIVA кожної з територій маршруту повинні бути заздалегідь поінформовані про захід та його маршрут.

– Кваліфікуються автомобілі, які відповідають вимогам дорожнього законодавства країни їх реєстрації, виготовлені щонайменше за 15 років до 1-го січня року проведення заходу. Приймання заявок та класифікація на розсуд Організаторів.

 

2.1.13.5. Кільцеві Перегони

Див. Статтю 16.b.1 МСК.

Для Кільцевих Перегонів повинні бути дотримані наступні умови:

– Кожен Учасник повинен мати при собі Карту FIA для автомобіля, який бере участь у змаганні, дійсну на час проведення заходу. Прийняті автомобілі повинні відповідати вимогам FIA до кільцевих змагань. Обов'язком кожного Учасника є переконати Технічних Комісарів, Уповноважених Осіб та Спортивних Комісарів що його автомобіль у будь-який час у повному обсязі відповідає вимогам змагання.

– Організатори повинні керуватися, в частині безпеки, рекомендаціями Додатку Н МСК.

 

2.1.13.6. Гірські Перегони

Див. Статтю 16.b.3 МСК

Для Гірських Перегонів повинні бути дотримані наступні умови:

– Вони повинні бути включені до Міжнародного календаря FIA. Регламент повинен відповідати Главі IV МСК.

– Організатори повинні бути афілійованими у НСФ FIA.

Кожен Учасник повинен мати при собі Карту FIA для автомобіля, який бере участь у змаганні, дійсну на час проведення заходу.

Обов'язком кожного Учасника є переконати Технічних Комісарів, Уповноважених Осіб та Спортивних Комісарів що його автомобіль у будь-який час у повному обсязі відповідає вимогам змагання.

Прийняті автомобілі повинні відповідати вимогам FIA до Історичних Гірських Перегонів.

– Організатори повинні керуватися, в частині безпеки, рекомендаціями Додатку Н МСК.

 

2.1.14. Правила для пілотів

(Ця стаття не застосовується до заходів FIVA)

Пілоти повинні керуватися вимогами Додатку L МСК стосовно шоломів, вогнестійкого одягу та ліцензій.

Пілоти власники чинних Міжнародних Історичних Ліцензій для одного або всіх Рівнів H1, H2 і H3 (Стаття 8 Додатку L) допускаються до участі щороку не більше як у трьох національних змаганнях що відбуваються за межами своєї країни, за умови, що це (ці) змагання включені у Національний Календар приймаючої НСФ і що “домашня” НСФ пілота і приймаюча НСФ дали свою згоду. Кількість пілотів-негромадян які беруть участь в одному з цих змагань не повинна перевищувати 30% від кількості машин допущених до старту, або 30% від числа фактичних учасників. Траси, за якими проводяться ці Змагання повинні бути схвалені НСФ відповідним чином.

 

2.2. Гоночні Автомобілі

2.2.1. Усі гоночні автомобілі беруть участь у змаганнях відповідно Додатку К і керуються Статтею 5 (Безпека) і Статтею 6 (Технічні вимоги).

 

2.2.2. Гоночні автомобілі одномісні

2.2.2.1. Автомобіль, виготовлений з єдиною метою перегонів, з дотриманням міжнародних правил Спортивної Комісії ACF, AIACR або FIA яка регулювала категорії, формули і змагання в яких він брав участь у своїй оригінальній конфігурації. Можуть бути допущені автомобілі виготовлені для перегонів у національних формулах.

2.2.2.2. Одномісні гоночні автомобілі поділяються на: (a) Одномісні з простором для одного сидіння, (b) Одномісні з простором для другого сидіння, меншого, але які завжди змагалися у своєму періоді як одномісні.

 

2.2.3. Гоночні автомобілі двомісні відкриті

2.2.3.1. Автомобілі які мають площу для двох сидінь і виготовлені з єдиною метою участі у перегонах. Ці автомобілі поділяються відповідно до визначень Періодів FIA, AIACR і Спортивної Комісії ACF на:

(a) Автомобілі для змагань двомісні виготовлені відповідно специфікацій періоду до 1950р,

(b) Автомобілі виготовлені під час Періоду Е і не відповідають Додаткові С,

(c) Моделі Періодів E i F виготовлені відповідно специфікацій періоду і відповідають вимогам Додатку C FIA,

(d) Моделі починаючи з Періоду G виготовлені відповідно до специфікацій періоду і відповідають вимогам усіх Груп зазначених у Додатку J FIA для цих автомобілів, включно Групи 4,5,6 або 7 кожного року відповідно,

(e) Автомобілі відкриті Групи 4 виготовлені між 01/01/1966 і 31/12/1969 розглядаються СКІА як автомобілі гоночні двомісні.

 

2.2.4. Гоночні автомобілі двомісні закриті

2.2.4.1. Автомобілі які мають площу для двох сидінь і виготовлені з єдиною метою участі у перегонах. Ці автомобілі поділяються відповідно до визначень Періодів FIA, AIACR і Спортивної Комісії ACF на:

(a) Автомобілі для змагань двомісні виготовлені відповідно специфікацій періоду до 1950р,

(b) Моделі Періоду Е (1950-1960) виготовлені за специфікаціями періоду, але не відповідають Додаткові С,

(c) Моделі Періодів E i F (01/01/1950 — 31/12/1969) виготовлені відповідно специфікацій періоду і відповідають вимогам Додатку C FIA,

(d) Моделі починаючи з Періоду G виготовлені відповідно до специфікацій періоду і відповідають вимогам усіх Груп зазначених у Додатку J FIA для цих автомобілів, включно Групи 4,5 або 6 кожного року відповідно,

(e) Автомобілі відкриті Групи 4 омологовані між 01/01/1966 і 31/12/1969 розглядаються СКІА як автомобілі гоночні двомісні.

(f) Група C і IMSA GTP.

 

2.2.5. Прототипи Гран Туризму FIA (FIA GTP 1)

2.2.5.1 Прототипи майбутніх моделей автомобілів GT які належать до Періодів E, F і G (01/01/1947 - 31/12/1969) які брали участь міжнародних змаганнях свого періоду, у відповідності до Регламенту FIA.

2.2.5.2 Автомобілі GT з модифікаціями які перевищили межі, передбачені для Групи 3 (1960-65), і змагалися у Групі 4 (1960-65).

2.2.5.3 Автомобілі включені як GTP в Ле-Ман 1962 і автомобілі GTP FIA (1963-65).

 

2.2.6 Прототипи Гран Туризму поза FIA (поза FIA GTP 2)

2.2.6.1 Прототипи, виготовлені заводом-виробником з метою створення майбутніх моделей автомобілів GT (або розвитку виробником в періоді однієї з своїх моделей або поза існуючою специфікацією GT), які брали участь у міжнародних змаганнях але за іншим регламентом ніж FIA, в Періодах E, F і G починаючи з 1947 і відповідають їх оригінальній специфікації.

2.2.6.2 Автомобілі GT Прототипи поряд зі змінами дозволеними Статтею 5 (Безпека), мають право

тільки на зміни, здійснені в період зародження шасі конкретної моделі.

 

2.2.7 Експериментальні автомобілі

2.2.7.1 Гоночні автомобілі і Прототипи GT оригінальні, які змагалися у змаганнях періоду FIA за правилами визнаними на міжнародному рівні AIACR або за Додатком C або Додатком J FIA, але з різних причин не брали участі у міжнародних змаганнях.

2.2.7.2 Докази неперервності їхньої історії мають бути надані.

2.2.7.3 ІТП, ще до його видачі, має бути схваленим Спортивною Комісією Історичних Автомобілів.

 

2.2.8 Історичні Спеціальні

2.2.8.1 Автомобіль виготовлений для перегонів (на кільці або гірських перегонів) під час Періоду Класифікації FIA який не має історії участі у змаганнях Міжнародної Формули, але змагався у перегонах нижчого рівня і має значну історію змагань в періоді на цьому рівні.

2.2.8.2 Автомобіль повинен відповідати Статті 5 (Безпека) і має бути тільки одномісним або гоночним двомісним автомобілем Періодів A - GR (до 31.12.1971 / 1970 для F3).

2.2.8.3 ІТП, ще до його видачі, має бути схваленим Спортивною Комісією Історичних Автомобілів.

 

2.3 Автомобілі дорожні серійного виробництва

2.3.1 Автомобілі дорожні серійного виробництва, T і GT, є автомобілями розробленими і виготовленими для використання на дорогах, і екземпляри яких використовувалися на перегонах відповідно правил застосованого до цих автомобілів періоду.

2.3.2 Як правило, серійні дорожні автомобілі поділяються на Автомобілі Туризму і Автомобілі Гран Туризму та їх похідні. Тим не менше, серійні автомобілі до 1947р класифікуються окремо щоб відобразити різні загальні технічні характеристики автомобілів цього періоду.

2.3.3 Автомобілі до 1947 включають : (a) седани або всі закриті автомобілі, (b) Автомобілі Туризму відкриті чотиримісні і (c) автомобілі двомісні відкриті і повинні відповідати Статті 5 (Безпека) і Статті 7 (Технічний Регламент).

2.3.4 Автомобілі Туризму Серійного Виробництва (T) після 1946

2.3.4.1 Автомобілі Туризму включають серійні автомобілі закриті чотиримісні випущені у великій кількості або автомобілі відкриті (автомобілі з об'ємом циліндрів до 700 см3 можуть бути двомісними) і є:

(a) Моделі не омологовані FIA але брали участь у міжнародних ралі або великих міжнародних змаганнях на колі до 31 грудня 1960, у цьому випадку вони повинні бути сертифікованими НСФ країни-виробника, і визнаними FIA.

(b) Моделі омологовані FIA в Групі 1 або в Групі N Додатку J після 1 січня 1954.

 

2.3.5 Автомобілі Туризму Спортивні (CT) після 1946

2.3.5.1 Автомобілями Туризму Спортивними після 1946 є:

(a) Моделі обмежених серій Періоду E до I (01/01/1947 - 31/12/1981) отримані з серійних турінгових моделей і модернізованих в рамках, визначених Додатком J, відповідного періоду, в тому числі автомобілі омологовані FIA в Групі 2 до 1966р.

(b) Моделі починаючи з 01/011/1966 омологовані у Групі 2 або у Групі A і згідно відповідних положень Додатку J.

 

2.3.6 Автомобілі Гранд Туризму після 1946р (GT)

2.3.6.1 Автомобілі GT вироблялися малими серіями, як правило автомобілі випускалися двомісні

відкриті або закриті і не можуть класифікуватися як Автомобілі Туризму.

2.3.6.2 Моделі, не омологовані у Періоді Е повинні відповідати моделям визначеними у каталозі і пропоновані назагал Відділом Продажу виробника. СКІА es modeles видаватиме омологаційні карти складені ретроспективно після подачі НСФ оригінальних даних виробника.

2.3.6.3 Усі інші моделі повинні бути омологованими у Групі 3 (1966-1981). Автомобілі Періоду G1 повинні відповідати вимогам Додатку VIII. Автомобілі після Періоду G2 повинні відповідати вимогам Додатку J застосованим до транспортних засобів цих Груп у своєму періоді.

2.3.6.4 Мінімально необхідним для омологації екземплярів є ідентичність по всіх позиціях стосовно кузова і механічних частин і випуск у періоді їхньої класифікації.

 

2.3.7 Автомобілі Гранд Туризму Спортивні (GTS) після 1946

2.3.7.1 Зазвичай, автомобілі GT спортивні вироблялися малими серіями, як правило автомобілі випускалися двомісні відкриті або закриті і не можуть класифікуватися як Автомобілі Туризму і зазнали модифікацій специфікації серійної моделі з метою участі у перегонах.

2.3.7.2 Автомобілі які не є похідними від попередньо омологованого автомобіля можуть включати зміни виконані у періоді, в межах чинних в цьому періоді міжнародних правил для Автомобілів Гранд Туризму. Загальна і базова конструкція шасі та кузова моделі і двигун повинні залишатися такими ж як у відповідної серійної моделі.

2.3.7.3 Моделі повинні відповідати автомобілям кваліфікованим як Автомобілі Гранд Туризму і бути омологованими в Групі 3 (1960-1965).

2.3.7.4 Якщо модель не була омологована FIA у Групі 3 (1960-1965) в час свого виробництва і свого використання у змаганнях у своєму періоді, НСФ країни виробника повинна надати докази що щонайменше 100 екземплярів механічно ідентичних цій моделі було виготовлено у періоді класу, визначеного у Статті 6.

2.3.7.5 Починаючи з Періоду G, виключно для моделей омологованих в Групі 3, в Групі 4 (1970-1981) або в Групі B застосовуються вимоги Додатку J до автомобілів Груп 3, 4 або B в їхньому періоді.

2.3.7.6 Крім того :

(a) Приймаються Автомобілі Туризму прирівняні до Автомобілів Гранд Туризму під час Періоду E і F (01/01/1947 - 31/12/1965), або з спеціальним кузовом, або з стандартним кузовом і спеціальними механічними запчастинами, відповідно до періоду.

(b) Ці моделі повинні мати історію змагань і їхні спеціальні механічні частини обмежені дозволеними вимогами Додатку J періоду застосованого до автомобілів Групи 3 і Статті 5 (Безпека).

(c) Усі зміни повинні відповідати технології періоду, який застосовано до розглядуваної моделі.

(d) Якщо ці моделі були згодом омологовані FIA в Групі 3, вони повинні використовувати тільки механічні частини передбачені відповідним розширенням Омологаційної Карти Групі 3 FIA.

 

2.3.8 Автомобілі не омологовані після 1946 випущені малою серією – Автомобілі Спортивні Дорожні / Автомобілі Гранд Туризму (GTP 3)

2.3.8.1 Автомобілі двомісні відкриті або закриті що належать Періоду E-G і відповідні діючим у епоху їх випуску у країні-виробнику вимогам виробництва та використання, але яких випущено щонайменше 100 механічно-ідентичних екземплярів.

2.3.8.2 Ці автомобілі не повинні були використовуватися у міжнародних змаганнях в жодній з категорій чи в жодній з груп зазначених у Статті 2.3, за винятком в GTP-3. Не дозволена жодна модифікація відмінна від зазначеної в Додатку VIII.

2.3.8.3 Механічна специфікація періоду кожної моделі повинна бути зазначена в ІТП і затверджена СКІА ще до його видачі.

 

2.3.9 Автомобілі Гранд Туризму і Туризму Спеціальні після 1946

2.3.9.1 Моделі отримані з Груп 1 і 2, N або A Додатку J, які зазнали змін що виходять за рамки дозволених для цих Груп. Включені :

2.3.9.2 Автомобілі Туризму Спеціальні які є моделями отриманими з Груп 1 і 2, N або A , які зазнали змін що виходять за рамки дозволених для цих Груп.

2.3.9.3 Включені :

(a) Група 3 (1957-59) : Автомобілі Туризму з спеціальним кузовом або стандартним але з модифікаціями що виходять за рамки дозволених для Групи 2, як визначено в Статті 264 Додатку J 1959.

(b) Група 3 (1960-65) : Розглядається в Групі 3 для автомобілів GT. Автомобілі Туризму з спеціальним кузовом або стандартним але з модифікаціями що виходять за рамки дозволених для Групи 2, як визначено в Статті 274 Додатку J 1965.

(c) Група 5 (1966-69) : Дозволені модифікації зазначено в Статті 267 Додатку J ; версія 1969 розглядатиметься як остаточна. Модифікації дозволені для цього типу транспортних засобів в цілому схожі до тих які застосовуються до Автомобілів Туризму Спеціальних (Група 2 1970-1975), якщо ці останні є варіантами омологованими для більш ніж 100 екземплярів.

(d) Група 5 (1976-81) : Дозволені модифікації зазначено в Додатку J періоду : версія 1981 (Стаття 251) повинна розглядатися як остаточна

 

2.3.10 Автомобілі Туризму національних змагань

2.3.10.1 Моделі автомобілів Туризму виготовлені і Періодах E-J які не мають історії участі у змаганнях міжнародного рівня але мають історію участі у значних змаганнях національного рівня у важливих заходах для серійних автомобілів туризму і проведених у відповідності до національних вимог, застосованих у цих заходах.

2.3.10.2 Усі права моделей повинні буди представлені СКІА за рекомендацією НСФ відповідальною за країну, у якій відбувалися національні історичні заходи.

2.3.10.3 Механічна специфікація періоду для кожної моделі повинна бути задокументована і подана на затвердження СКІА (див. 7.2.5) і усі відповідні вимоги безпеки зазначені в Статті 5 повинні бути дотримані.

 

2.3.11 Автомобілі Гранд туризму і спортивні автомобілі дорожні з національних змагань

2.3.11.1 Моделі автомобілів Гранд Туризму і моделі спортивні дорожні виготовлені у Періодах E — J і які не мають історії участі у змаганнях міжнародного рівня але мають історію участі у значних змаганнях національного рівня у важливих заходах для серійних автомобілів Гранд Туризму і/або спортивних, проведених у відповідності до національних вимог, застосованих у цих заходах.

2.3.11.2 Усі права моделей повинні буди представлені СКІА за рекомендацією НСФ відповідальною за країну, у якій відбувалися національні історичні заходи.

2.3.11.3 Механічна специфікація періоду для кожної моделі повинна бути задокументована і подана на затвердження СКІА (див. 7.2.5) і усі відповідні вимоги безпеки зазначені в Статті 5 повинні бути дотримані.

 

 

МСК ФІА. Додаток К. Частина І

П'ятниця, 23 серпня 2019, 08:01

PDFДрукe-mail

ДОДАТОК K

ДО МІЖНАРОДНОГО СПОРТИВНОГО КОДЕКСУ

 


ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ

У МІЖНАРОДНИХ ІСТОРИЧНИХ ЗМАГАННЯХ

 

1. ПРИНЦИПИ ТА СКОРОЧЕННЯ

 

1.1. FIA створив правила в Додатку K, для того щоб історичні автомобілі могли використовуватися у змаганнях згідно з набором правил у яких дотримуються характеристики їх періоду випуску, і щоб запобігти змінам в їх продуктивності і поведінці, які можуть виникнути у зв'язку із застосуванням сучасних технологій. Історичне змагання є не просто формулою, завдяки якій можна здобути ще один трофей, це дисципліна, в якій одним з принципових компонентів
є глибока відданість до своїх машин і історії. Історичний автомобільний спорт дозволяє активно відзначати історію автомобіля.

1.2. Цей Додаток K поширюється на автомобілі, які або є оригінальними автомобілями для змагань, або автомобілями, виготовленими у точній відповідності до моделей з історичних міжнародних змагань які повністю відповідають міжнародним правилам відповідної епохи.

Єдиними допустимими відхиленнями від специфікацій відповідного періоду є лише відхилення, дозволені у Додатку К.
Автомобілі без історії участі у міжнародних змаганнях, але які брали участь у таких історичних подіях як національний чемпіонат або інших значних змаганнях з статусом, прирівняним до національного чемпіонату, також підлягають цьому Додатку К.
Якщо модель не брала участі у міжнародних історичних перегонах протягом відповідного періоду,
ІТП (Історичний Технічний Паспорт) автомобіля має бути представлений СКІА (Спортивна Комісія Історичних Автомобілів) з доказами від НСФ, що модель має історію участі у історичних змаганнях національного значення.

1.3. Цей Додаток К обов'язковий для дотримання в усіх міжнародних змаганнях для історичних автомобілів і настійно рекомендується для будь-якого іншого історичного змагання.

1.4. Всесвітня Рада з Автомобільного Спорту FIA висловила свою повну підтримку дотриманню цих принципів щодо усіх учасників змагань і автомобілів у спорті історичних автомобілів, щоб змагатися у всьому світі за спільними стандартами і спільними правилами.

1.5. Більш детальна інформація доступна на WEB сайті www.FIA.com .

1.6. Скорочення.

Повна назва

ІТП – Історичний Технічний Паспорт.

ІАІО – Ідентифікатор Автомобіля за Історичними Ознаками

СКІА – Спортивна Комісія Історичних Автомобілів FIA

БДІА – База Даних Історичних Автомобілів FIA

Омологація – Омологаційна Карта і Ідентифікаційна Карта, затверджена FIA.

 

 

Електросхема ГАЗ 21 Волга

П'ятниця, 23 серпня 2019, 08:01

PDFДрукe-mail

Схеме електрична Газ 21 Волга

 

Електросхема К125

П'ятниця, 23 серпня 2019, 08:01

PDFДрукe-mail

Схема електрична мотоцикла К125, К125М, К55

 

 

Сторінка 1 з 4

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Каталог магазину

Автори
Атоян Артем
Бернакевич Леся
Брем Стокер
Вальтер Скотт
Виноградський Б.А.
Волошин Любов
Гавришкевич Ігор
Гержик Сергій
Горак Роман
Дацко Н.Р.
Донцов Дмитро
Дубович Іван
Загородній А.Г.
Кінтер Ганна
Калинович Олексій
Карпинець Іван Іванович
Карпинець Ірина
Кипріян Мирон
Коваль Сергій
Колісник Олексій Петрович
Комаринець Олександра
Кот Мирослава
Кривенко Олександр
Куспись Світлана
Лесик Олена
Литовченко Тимур
Лозовюк Ростислав
Лотоцький Антін
Любів Богуслав
Марія Ефф
Маців Б.
Мисан Віктор, Вербицька Катерина, Войтенко Олександр
Митренко Осмир
Москалюк Віктор Макарович
Нагорний Олександр
Нога Олександр
Олексій Спейсер Кацай
Паланиця Олег
Пашко Ян
Пилат Володимир
Пилипенко Л.М.
Пиплипчук Павло
Рабатко Роман
Радутний Радій
Радутний Радій
Редакція
Сейфер Стефан
Семен Василь
Синякевич І.М.
Стецько Л.С.
Сумцов Микола Федорович
Тарновська Катерина
Фенімор Купер
Фернеза Северин
Фрис В.
Черемський Костянтин Петрович
Школик А.М.
Яців Роман
Таіпеле Ілкка
Фернеза Роман
Калита Василь Володимирович
Купчинський Роман
Ліщинер Михайло
Полєк Микола
Калинович Володимир
Томін Юрій Семенович
Романишин Юрій Олександрович
Паращак Ігор Миколайович
Коритко Роман Федорович
Данилевська-Милян Мирослава
Хрущак Володимир
Британчук Олександр
Зінків Ірина
Тимчук Володимир
Білобривка Ростислав Іванович
Категорії
Інші
Гумор, сатира
Детективи. Бойовики. Трилери
Дитяча література
Для домашнього читання
Довідкова література
Енциклопедії, довідники і словники
Журнали
Мандрівки. Відпочинок. Хобі. Спорт
Мистецтво. Культура. Філологія
Монографії
Навчальна література
Наука. Техніка. Медицина
Періодика
Поезія
Релігія. Окультизм. Езотерика
Співаники
Суспільні і громадські науки
Художння література. Біографії. Мемуари
АвтоФанКлуб \"ЗАЗ-Козак\"
МСК FIA
Серії
Анекдоти
Велеско
Дієти на різні хвороби
Дволиций детектив
Дитяча серія
Класика
Кулінарія
Міський роман
Поезія
Фантастика
Художні та фотоальбоми

Розширений пошук


Ціна від До

Виробники


Ваш кошик

Ваша корзина порожня
Графік роботи

Архів статей

Підписка на новини

Ім'я:

Email:

Останні коментарі

Відвідувачі

Сьогодні: 1
Вчора: 6
За цей тиждень: 21
За попередній тиждень: 19
У цьому місяці: 76
За попередній місяць: 69
Всього: 1086

JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval



www.cys.ru



© 2019 Видавничий Дім Панорама. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

S5 Box

godunuukГодини роботи:

з 09:00 до 17:00



telefonтел.: (032) 297-06-76



E-mail для контактів

Контактна форма сайту